maanantai 22. helmikuuta 2010

710 FIN Loiskelevy, vetolaippa, ym.





Öljypohja pois ja osat irti loiskelevyn tieltä.
Loiskelevy sopii hyvin paitsi kahta reikää joutui suurentamaan.
Öljypohjastakaan ei löytynyt metallin murusia hyvä niin.
Loiskelevy ja osat paikallaan. Lisäksi öljyntasoanturille joutui tekemään reijän. Sitten vaan öljypohja kiinni. Ruuvien kiristys ristiin ja momentti 10Nm.
Vinkki: Tiivisteet kannattaa aina ennen asentamista voidella molemminpuolin moottoriöljyllä. Tiiviste lähtee seuraavalla kerralla helpommin irti.
Vetolaippa asennettu. Mutteri 85Nm momenttiin.
Sähkösarjaan merkkasin liittimet näin muistaa myöhemmin paremmin mikä menee mihinkin ja ylimääräiset liittimet on helpompi poistaa.
Kytkimen päivitys. Kytkin vaatii auto käytössä toimiakseen kaksi painelevyä päällekkäin näin kytkimestä saa pitävämmän.
Vaihtoehtona olisi hankkia toinen kytkimenpääty jossa on painelevyn sijasta jouset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti